مسابقه ایده شو با شرکت جمعی از دانشجویان دانشگاه صنعتی کرمانشاه و با همکاری پارک علم و فناوری جهاددانشگاهی، امروز (24 اردیبهشت)در این دانشگاه برگزار شد.
کد خبر: ۴۲۳۸۵۵
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۸ 14 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایسنا،سید مهدی میرمعینی مدیر مرکز رشد ICT  پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی کرمانشاه در حاشیه برگزاری این مسابقه ، هدف از برگزاری اینگونه مسابقات را ایجاد ارتباط بیشتر بین دانشگاه و صنعت عنوان و ابراز امیدواری کرد: این نوع مسابقات بتواند جهت تجاری سازی ایده‌ها مثمرثمر باشد.

میرمعینی افزود: تبدیل ایده و علم به ثروت، کاربردی کردن علم، افزایش بهره‌وری و راندمان و... از مزایای برگزاری چنین مسابقاتی خواهد بود.

وی اظهار کرد: دانشجویان در قالب این مسابقه باید طرح و ایده خود را در سه دقیقه معرفی کرده و در مورد بازار هدف، مزیت‌های رقابتی، شیوه عرضه و... آن صحبت کنند.

میرمعینی با بیان اینکه در مرحله اول پذیرش حدود 55 طرح ثبت شده برای شرکت در این مسابقه داشتیم، افزود: پس از پایش‌های اولیه در مجموع 30 طرح به مسابقه امروز راه‌ پیدا کرد و از این تعداد سه طرح برگزیده شدند.

میرمعینی اشاره ای هم به جوایز طرح های برتر داشت و افزود: به نفر اول یک میلیون تومان، نفر دوم 600 هزار تومان و نفر سوم 300 هزار تومان جایزه نقدی تعلق می گیرد. همچنین این طرح ها در اولویت پذیرش در پارک علم و فناوری قرار خواهند گرفت.

میرمعینی افزود: این اولین مسابقه‌ای است که با همکاری دانشگاه صنعتی و پارک علم و فناوری جهاددانشگاهی برگزار شده است.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار